Bloggstart

Välkomna till min blogg. Jag har aldrig bloggat tidigare och jag vet att det finns massor med fina bloggar/hemsidor om just bakning och tårtor. Men jag tänkte ändå bidra med en :-) tanken är att kunna samla mina kreationer här och att se min utveckling. Finns det sen en eller annan som blir lite inspirerad genom att kika in här så hade det ju varit skoj.

Jag har bakat en del tårtor tidigare som jag samlat i ett album på min facebook sida. Här på bloggen startar jag på nytt.

Idag har jag arbetat med morgondagens födelsedagstårta till ett barnkalas. Barn brukar ju inte vara så förtjusta i just tårta och jag börjar ångra val av fyllning. Varför gjorde jag inte en mer traditionell fyllning. Ja ja domen kommer i morgon :-)
Här kommer en smygtitt på tårtan under arbetets gång. Slutresultatet kommer i morgon

Trevlig lördagkväll
Jenni
2014-01-26 @ 09:38:13

Ser lovande ut
Vad kul att få följa dig <3

Jenni
2014-01-26 @ 18:38:30

Nu vill vi se det färdiga resultet ;-)

Thessy
2014-01-26 @ 19:54:33

Väntar med spänning på slut resultatet :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

saraspassion.blogg.se

Välkommen till min blogg Saras Söta Passion. Här kommer jag att lägga ut bilder på mina bakverk och framförallt tårtor som jag älskar att både äta och tillverka. Jag har alltid älskat att baka och har mest gjort gamla hederliga gräddtårtor. Men i oktober 2013 gjorde jag min första täckta tårta och då öppnades en helt ny värld för mig. Här kommer jag att blogga om bakning, lägga ut bilder och eventuellt recept. Bloggen är ännu under uppbyggnad och vi får se vad som växer fram här.

RSS 2.0