Smulpaj med vaniljsås

Har inte funnits så mycket tid till bakning den sista tiden. Vi har renoverat och pysslat i huset. Ibland önskar man att dygnet hade fler timmar. Men i eftermiddag har jag haft min farmor på fikabesök och då måste man ju ha lite hembakat. Det blev en blandad bärpaj. Hallon, björnbär och vita vinbär från trädgården. Ett riktigt gott smul ovanpå med hackad mandel i. Jättegott!!!
 
 
Jenni
2014-03-31 @ 22:19:25

Mumsigt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

saraspassion.blogg.se

Välkommen till min blogg Saras Söta Passion. Här kommer jag att lägga ut bilder på mina bakverk och framförallt tårtor som jag älskar att både äta och tillverka. Jag har alltid älskat att baka och har mest gjort gamla hederliga gräddtårtor. Men i oktober 2013 gjorde jag min första täckta tårta och då öppnades en helt ny värld för mig. Här kommer jag att blogga om bakning, lägga ut bilder och eventuellt recept. Bloggen är ännu under uppbyggnad och vi får se vad som växer fram här.

RSS 2.0